اخبار و اطلاعات تخصصی گردشگری اخبار و اطلاعات تخصصی گردشگری .

اخبار و اطلاعات تخصصی گردشگری

افتتاح اولین هتل در فضا در سال 2025

اتفاقی شگفت انگیز در فضا با افتتاح اولین هتل فضایی

پس از تصویربرداری چند بار در فیلم های علمی تخیلی، سرانجام این هفته نخستین هتل فضایی معرفی شد و این امر باعث واکنش کسانی که همیشه در آروزی سفر و خواب به خارج از سیاره زمین را داشته اند، می شود. بنیاد گیتوی ویدئویی را درمورد ساخت و ساز هتل های فضایی، که قرار است برای سال 2025 انجام شود، درست یک سال پس از بازگشت از ماه، منتشر کرد. هتل چرخدار به قطر 190 متر شبیه ایستگاه فضایی است که در سال 2001 توسط استنلی کوبریک خیال پردازی شد: یک ادیسه فضایی.

Tim Alatorre، معمار بنیاد Gateway، شرکتی که طراحی این ایستگاه را انجام می دهد، گفت: ایستگاه فضایی و پروژه هتلی به نام ایستگاه فون براون در سال های آینده در مدار زمین خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۲:۱۲ توسط:Loyal guy موضوع: هتل نظرات (0)

آشنایی با عجیب‌ترین شغل‌ها در زمینهٔ هتلداری

مدیریت هتل یکی از مشاغلی است که بدون شک یکی از فاکتورهای مهم در صنعت گردشگری محسوب می‌شود. با این حال، مدیریت هتل به خودی خود یک صنعت جداگانه است. مشاغل هتلداری زیادی وجود دارد، اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که مدیریت هتل می‌تواند شغل بیشتری از آنچه فکر می‌کنید داشته باشد؟ شغلی که حتی فکر نمی‌کنید عجیب به نظر برسد؟ اگر می‌خواهید در مورد این جای خالی‌ها بیشتر بدانید، با ما همراه شوید تا برخی از عجیب‌ترین جای خالی‌ها را در هتل‌ها کشف کنیم.

مربی موج سواری حیوانات

ما می‌خواهیم لیست را با خوشمزه‌ترین آنها، مربی تماشای حیوانات شروع کنیم! هتل‌های زیادی وجود دارند که حیوانات خانگی و همچنین مسافر را نیز قبول می‌کنند، اما برخی از هتل‌ها در بعضی از نقاط جهان وجود دارند که مسافران را به گشت و گذار فرا می‌خوانند و آنها را به یک تعطیلات خاص تبدیل می‌کنند.


برچسب: صنعت هتلداری، هتل داری، عجیب‌ترین شغل‌ها،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۷:۵۴ توسط:Loyal guy موضوع: هتل نظرات (0)

هتل فضایی آرورا استیشن در سال 2022 پذیرای گردشگران فضایی خواهد بود!

 

آرورا استیشن (Aurora Station) نام یک هتل فضایی فوق‌العاده شیک بوده که کمپانی اوریون اسپن قول شروع به کار و خدمات‌دهی آن را به شیفتگان دنیای خارج از اتمسفر زمین داده است.

مدت‌هاست که ایده گردشگری فضایی جزو آرزوهای بشر بوده و از زمان وارد شدن انسان به دنیای بیرون جو زمین در اواسط قرن میلادی گذشته، بسیاری به دنبال تجربه کردن بی‌وزنی و خلا فضا بوده‌اند؛ با این وجود تا به امروز تنها روش رفتن به فضا یا از طریق سازمان‌ها و پروژه‌های فضایی بوده و یا فرصت‌های بسیار محدود و نادری پیش‌آمده که اشخاصی مانند انوشه انصاری،‌ اولین گردشگر فضایی زن جهان، با هزینه شخصی به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) بروند.


برچسب: هتل فضایی در ایستگاه آرورا، هتل فضایی آرورا استیشن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۴:۴۴ توسط:Loyal guy موضوع: هتل نظرات (0)