اخبار و اطلاعات تخصصی گردشگری اخبار و اطلاعات تخصصی گردشگری .

اخبار و اطلاعات تخصصی گردشگری

آشنایی با عجیب‌ترین شغل‌ها در زمینهٔ هتلداری

گرم کنندهٔ تخت خواب

به نظر می‌رسد مانند یک کار عالی، درست است؟ به کار در هتل فکر کنید و دوست دارید که بخوابید و استراحت کنید و کار شما این است که قبل از آمدن به صاحب اتاق و خوابیدن روی تخت او اطمینان حاصل کنید که روی تخت او می‌خوابید و آن را گرم نگه دارید! به همین سادگی است که شما می‌خواهید چنین باشد.

مهندس نارگیل

آیا در فیلم‌های ساحلی دقت کرده‌اید؟ بیشتر آنها درخت نارگیل دارند و حتی از صحنه نارگیل با سر یک شخص در انیمیشن استفاده زیادی شده است. بنابراین در هتل‌های ساحلی، برخی از آنها یک فرد تمام وقت را برای مهندسی نارگیل اجاره کردند. کار مهندس این است که درختان نارگیل را تکان دهید تا نارگیل‌های رسیده به کسی آسیب نرساند.

 یک هوادار شخصی

به عنوان یک شخص فکر کنید، بخاطر شغلش، به شما بگوید هر وقت لازم بود، عالی هستید و کارت ندارید! در هتل‌ها افراد زیادی وجود دارند، اما برخی از آنها بسیار زیاد سخاوتمندانه هستند تا بسته‌های تشویقی را به مسافران ارائه دهند. اگر از این هتل‌ها بازدید کنید، یک بسته تشویقی پیدا خواهید کرد که تمام احترامی را که حق امتیاز آن را دارد به شما می‌دهد.

دورکنندهٔ کبوترها

این کار که در هتل‌های هند بسیار محبوب است، این است که کبوترها را با جابجایی پرچم‌ها با پارچه‌های منعکس کننده نور و به طور کلی براق، جابجا کنید. این امر به خصوص در بالکن اصلی کاخ رامباغ در جیپور هند صادق است. طبق اسطوره‌های محلی هند، کبوترها از نظر ظاهری خوب هستند و به همین دلیل مورد احترام هستند اما امروزه به دلیل حجم زیاد زباله‌ای که در بالکن اصلی کاخ باقی می‌مانند از ورود به بالکن اصلی جلوگیری می‌شود.

بوکنندهٔ عطر

در برخی از هتل‌های مشهور و مشهور دنیا افرادی وجود دارند که می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز یا شب که می‌خواهید با خود به هتل یا هر مکان دیگری که قبلاً هماهنگ شده است، عطر را با شما امتحان کنند! علاوه بر این، میهمانان این هتل‌ها می‌توانند از لیست عطرهایی که با توجه به روحیه و شخصیت هر شهر طراحی شده‌اند، عطرهای مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

پیشخدمت سرحال آورنده

خستگی مسافرت یا چیزهای دیگر ممکن است باعث شود بعد از رسیدن خود بیمار شوید و چه اتفاقی می افتد؟ یک نفر تعیین می‌شود تا شما را به هتل برساند! برخی از هتل‌ها خدمات ویژه‌ای را برای تازه کردن مسافران ارائه می‌دهند. این هتل‌ها به مهمانان خود اجازه می‌دهند صبح روز بعد از مهمانی یک خدمتکار طراوت را اعلام کنند تا با کمک او به تجربه یک شب دلپذیر آسیب نرسانند.

نگهبان میمون

اگر یک دارنده کبوتر و یک مربی برای گشت و گذار در حیوانات داشته باشیم، مستثنی نیست که در هتل‌هایی که میمونهای تفریحی زیادی وجود دارد، هیچ محافظ وجود ندارد. در بعضی از نقاط جهان، میمون‌های هوشمند می‌توانند برای مهمانانی که برای شام به بیرون از منزل می‌روند و غذای خود را سرقت می‌کنند، مزاحم باشد. به هر حال، این کار در هند نیز لازم است و معمولاً اصلاً کار بزرگی محسوب نمی‌شود، اما به هر حال حضور آن ضروری است.

پیشخوان خدمات عروسی

بسیاری از هتل‌های عاشقانه و راحت در بسیاری از مناطق مختلف دنیا بهترین مکان برای پیشنهاد ازدواج و درخواست عاشقان است. در همین حال، برخی از هتلهایی که این اتفاق بیشترین و با تجربه ترین آن‌ها در این زمینه را تجربه کرده است، قبلاً تمهیدات ویژه‌ای را برای آن در نظر گرفته‌اند.

در این هتل‌ها تمهیدات ویژه‌ای برای کسانی که مایل به ازدواج برای عشق به زندگی خود هستند، انجام شده است. وظیفه این نجیب این است که اگر یکی از میهمانان نگران باشد و نتواند به تمام جزئیات مراسم عروسی توجه کند، باید خدمتکار ویژه او را برای کمک به او آماده کند. این دستیار تنها یک قسمت از دسته گل عروسی یک هتل است که شامل موارد متنوعی است.

عینک خود را تمیز کنید

در لوکس‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های دنیا، برای کسانی که صبر برای تمیز کردن عینک خود ندارند، عینک مسافران را درخشش می‌دهند! کارمندان منصوب شده برای این منظور و آماده انجام آن در هر زمان آماده هستند تا عینک مسافر را تمیز کنند.


برچسب: صنعت هتلداری، هتل داری، عجیب‌ترین شغل‌ها،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۷:۵۴ توسط:Loyal guy موضوع: هتل نظرات (0)